Відповідно до закону про захист прав споживачів весь товар, придбаний в магазині Евромаркет Ви можете повернути або обміняти протягом 14-ти днів. Для цього товар повинен бути в стані нового, також повинна зберегтися оригінальна коробка і комплектація без пошкоджень.

У яких випадках гарантія не надається?

► Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантійного талона;
- якщо серійний номер змінено, стертий або не може бути встановлений;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
- на лампи розжарювання або підігріву;
- випадкові пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів, гризунів та комах);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні.

► Умови обміну або повернення купленого товару:
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів, після покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Звертаємо Вашу увагу на те, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар.

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка переконайтеся що:

- товар, не був у вжитку і не має слідів використання (подряпин, відколів і потертостей);
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки (збережені всі захисні плівки, комплектуючі запаяние в пластикові пакети не розпаковувалися, упаковка не розписана і не пошкоджена);
- збережені всі ярлики, документи і заводське маркування;
- пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

УВАГА: де і як можна зробити обмін або повернення:
Повернути або обміняти товар можливо за допомогою служби доставки. Обмін і повернення товарів здійснюється за рахунок покупця.
Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші в день повернення товару.
P.S Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.