Товар, придбаний в магазині Євромаркет, ви можете повернути або обміняти протягом 14-ти днів за наявності чека та упаковки, винятково за умови його неналежної якості або невідповідності заявленим характеристикам. Товари комерційного призначення належної якості поверненню не підлягають.

Товари, які мають заводські дефекти, можна повернути в магазин для гарантійного ремонту. Ми проводимо гарантійне обслуговування проданих товарів.

У випадку виникнення труднощів з пересиланням товару та за наявності вагомих доказів того, що дефект виник з вини виробника, магазин готовий компенсувати витрати на ремонт товару за місцем знаходження клієнта.

У яких випадках гарантія не надається?

► Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
- порушення збережності гарантійних пломб;
- наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантійного талона;
- якщо серійний номер змінений, стертий або не може бути встановлений;

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- на лампи розжарювання або підігріву;
- випадкові пошкодження (дефекти, завдані клієнтом);
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів, гризунів та комах);
- пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або такими, що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні.

 

УВАГА: де та як можна здійснити обмін та повернення:
Повернути або обміняти товар можливо за допомогою служби доставки. Пересилання товарів для їх обміну та повернення здійснюється за рахунок покупця.